måndag 9 juli 2012

Nya köket


I nya huset är det Vedum som levererar kök, tvättstuga och badrum. I förra veckan var vi i Stockholm och ritade upp hur vi ville ha det. Gud så svårt det är att bara bestämma sig, jag lider verkligen av beslutsångest och det kommer nog att visa sig många gånger under tiden huset byggs för oj så många val som ska göras!
Tänkte visa en bild på en del av köket. Allt som allt är köket ca 19 kvm men ligger i öppen planlösning mot vardagsrummet. Jag älskar köksöar och har en idag och har man haft en sådan så tror jag att man aldrig vill vara utan...den här kommer att vara mindre än den vi har idag, men oj så fint med spis och diskho i! Och bäst av allt, ovanför diskbänken finns ett stort fönster så att jag kan stå och titta ut i trädgården när jag diskar! I love!

Kram och god kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar