fredag 20 juli 2012

Fynd

Dagarna går och gäster avlöser varandra i vårt hem just nu, känns härligt att få ut så mycket av lediga dagar!
Imorgon styr vi kosan mot Gränna och Visingsö tillsammans med mina föräldrar och min systers familj, ska bli riktigt kul!

I Vadstena gjorde jag några finfina fynd som jag måste visa er! Det visade sig att Sweden Färg & Form hade öppnat en outlet i Vadstena (av alla städer!?!?!) och där fyndade jag den här fina väskan i "vaxdukstyg" för bara 100 kr! Den ska jag ha som dataväska på jobbet, perfekt att ösa ner en liten dator och några papper i till snabba möten!

I en pärl/smyckesaffär hittade jag de här fina berlockerna, allesammans för bara 21 kr!!!! Helt galet billigt! Så nu blir det att ge sig ut i förådet och hämta in alla mina pärlor och verktyg och göra mig några fina smycken. De runda "pengarna" ska nog bli berlocker i ett armband och nyckeln ska bli del av ett halsband.....kan nog bli bra!

Nu ska jag njuta av kvälls-solen!


Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar