söndag 26 augusti 2012

Stundande födelsedagar

Snart, för att inte säga om 1,5 vecka fyller Aaron 5 år så här pågår kalasförberedelser för fullt! I veckan ska jag bort på jobb och nästa helg förvandlas mitt hem till en rungande sjörövarbåt med 15 ungar i besättningen så allt måste vara så gott som klart typ imorgon....där emellan ska ett släktkalas stunda också...ja, ja, det är bara kul och 5-åringen väntar med spänning!

Sen är det min tur att fylla år, om några veckor så där, och är det någon som känner sig manad att köpa en av de här klockorna från Triva till mig så skulle jag bli mer än glad! (Tror dess värre att det är min egen plånbok som kommer att få betala den....)

Så snygga, verkligen to die for!!!!! Båda klockorna kostar 1795. (bilder lånade från Trivas hemsida)


Nu tillbaka till kakbak och annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar