lördag 11 augusti 2012

Mer höstshopping

Jag fortsätter min jakt på de perfekta höstkläderna, nu står dagisskor till båda grabbarna högst upp på listan och jag har hittat de här. Eller Aaron har hittat de här på Stadium, men de är ju liiiite varma att ha nu, men de kanske åker ner i shoppingkassen i alla fall, hösten kan ju infinna sig innan vi hinner blinka, om man tänker på hur kass sommaren är...


De här godbitarna har jag hittat till Felix, finns för en helt överkomlig summa på Din Sko, lite varma, som sagt, men de får nog också åka ner i shoppingkassen....blir fina i oktober på lillemans fötter, eller hur? Och de är ju lite mer sofistikerade än de storebror helst av allt vill ha. (Gillar att jag i alla fall kan bestämma vad en av grabbarna ska ha på sig...)



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar