fredag 3 augusti 2012

Höstshopping

Nu är det bara 1,5 veckor kvar tills jag ska börja jobba igen efter en fantastisk föräldraledighet med Felix, och Aaron faktiskt. Så många roliga lediga stunder jag och Aaron har haft. Bara 1,5 veckor tills den här bubblan jag levt i sedan 28 mars 2011 spricker. Ångest...men det kommer att bli bra, det känner jag på mig, det är bara just nu, innan, som allt känns tungt.

Men en grej som är bra med att börja jobbaigen är ju att man kan få tillfälle att uppdatera sin garderob! Föräldralediga kläder är väl inte direkt jobbkläder så idag inhandlades 2 par nya byxor, bilder kommer sen, promies. Och så ska nya glasögon inhandlas också, såg ett par idag som jag nog ska köpa....hmm, tur att jag fr en riktig lön snart, kan liksom behövas, tror jag...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar